კლიენტი ყოველთვის მართალია???

”კლიენტი ყოველთვის მართალია”.

რამდენად გამართლებულია ეს გამონათქვამი? ერთმა კაცმა დააზღვია ავტომობილი (ვთქვათ BMW , არ მიყვარს ამ ფირმის ავტომობილები) გააფორმა პოლისი, შეიტანა პირველი შენატანი და 2 თვეში ავტომობილი დაამტვრია. დაზღვევის პროცესში მას რამოდენიმეჯერ აუხსნეს ხელშეკრულების პირობები. ზარალი ნაზღაურდება, თუ მძღოლი ფხიზელია, იძახებს პატრულს და პატრულის ოქმზე დაყრდნობით 24 საათის განმავლობაში ატყობინებს სადაზღვევო კომპანიას ავტო საგზაო შემთხვევის შესახებ. თუ პატრულს ვერ უკავშირდები ეგრევე სადაზღვევოს წარმომადგენელს იძახებ.

როგორ იქცევა კაცი? დაამტვრია BMW  და არც პატრული გამოიძახა და არც სადაზღვევოში დარეკა.  4 დღის მერე დარეკა სადაზღვევოში და ერთ-ერთ  თანამშრომელს დახმარება სთხოვა. მიზეზი რატომაც მან დაარღვია პოლისის პირობები გენიალურია – დამავიწყდა დაზღვეული რომ ვიყავიო. რა თქმა უნდა სადაზღვევომ არ აუნაზღაურა ზარალი. კაცს რომ კითხო  თურმე სადაზღვევო კომპანია არ ანაზღაურებს და ტყუილად აყრევინებს ხალს ფულს, მაგრამ არის კი რეალურას ასე?

3 responses to “კლიენტი ყოველთვის მართალია???

  1. ეჰ.. . მასეთების გამოა ხალხი აღარ ენდობა სადაზღვეოს…..😦

    • ეს ბლოგიც მაგიტომ გავაკეთე, რომ ხალხს დაზღვევის საჭიროება დავანახო.🙂

  2. გამაჯობათ ავტო მანქანის დაზგევის პირობები მაინტერესებს და ვის უნდა მივმართო ან როგორ გავიგო რამდენ ლარიანი პაკეტები და რა მომსახურება შედის

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s